Analýza školy 2015-2016

ANALÝZA ŠKOLY 2015-2016

ENERGIE – kladné stránky

  • topíme plynem
  • kontrolujeme spotřebu
  • kupujeme A(+) spotřebiče
  • vypínáme stand-by mód
  • na topení jsou termostatické ventily
  • větráme krátce a intenzivně
  • zbytečně nesvítíme
  • máme označené vypínače k jednotlivým světlům
  • kontrolujeme teplotu ve třídách

ENERGIE – záporné stránky

  • naše škola nedělá audit (jsme malá škola)
  • nemáme izolační desky za topením

VODA – kladné stránky

  • máme perlátory na vod. bateriích
  • kontrolujeme spotřebu
  • využíváme dešťovou vodu
  • na úklid používáme ekolog. šetrné prostředky

VODA – záporné stránky

  • chybí úsporné splachování na toaletách

ODPADY – kladné stránky

  • škola nakupuje ve větších balení
  • oboustranně kopírujeme
  • využíváme „šmíráků“
  • máme koše na tříděný odpad
  • využíváme kompost
  • tříděný materiál využíváme v PČ, na sazenice apod.
  • škola sbírá většinu tříděného odpadu a zařizuje jejich odvoz

ODPADY – záporné stránky

  • polovina žáků nenosí svačinu v boxech, ale využívá igelitové pytlíky

PROSTŘEDÍ ŠKOLY – kladné stránky

  • žákům zprostředkován pitný režim (várnice na chodbě)
  • ve školním areálu využíváme botanické zahrady, záhonků, hřiště, venkovní učebny pod pergolou apod.
  • na chodbách jsou umístěny lavičky a stolní fotbal
  • dbáme na výzdobu školy

PROSTŘEDÍ ŠKOLY – záporné stránky

  • zavřená knihovna o přestávkách

DOPRAVA – kladné stránky

  • instalace značky zpomalující provoz před školou
  • mnoho žáků dojíždí MHD nebo chodí pěšky
  • využíváme reflexní prvky (vycházky)

DOPRAVA – záporné stránky

  • třetina žáků dovážena rodiči automobilem

ŠKOLNÍ BAZÉN – kladné stránky

  • solární vytápění

ŠKOLNÍ BAZÉN – záporné stránky

  • chemická úprava vody