Analýza školy 2012/2013

 Analýzu školy provedli žáci 3. - 9. ročníku za pomoci učitelů a zaměstnanců školy. Zpracování analýzy probíhalo na "Místní ekologické konferenci", kde jsme vypracovali kladné a záporné stránky školy v oblasti voda, energie, prostředí školy a odapady.

Těší nás, že záporů ubývá:)

Voda

+ kontrola spotřeby vody je pravidelná

+ rozmístění nových vodovodních baterií dle finančních možností

+ po celé škole je pitná voda (nemusíme nosit vodu balenou)

+ jímáme dešťovou vodu

+ máme cirkulační okruh

- nevíme přepočet spotřeby vody na osobu

- nemáme úsporné hlavice (perlátory)

- nemáme úsporná splachovací zařízení

Odpady

+ nakupuje zboží ve větších balení

+ používají se šmíráky

+ využívají se odpady ve Vv a Pč

+ třídíme všechny složky komunálního odpadu (papír, pet, plasty, sklo, tetra pack, kovy, bio..)

+ máme dostatek košů na tříděný odpad
 a kontejnery před školou

+ celoroční sběrové akce

- 60% lidí sáčky na svačiny

- nemáme bufet

- nemáme zjištěnou produkci odpadů za den, týden...

Prostředí školy


+ výzdoba školy

+ ovlivňujeme výzdobu školy

+ vlídnost k okolí

+ jsou k dispozici hry, vlastní pozemek

- nejsou na chodbách žádná umělecká díla (známí autoři)

- málo květin

- venkovní učebna

Energie

+ energetický audit

+ vytápění plynem

+ sledujeme spotřebu energie a plynu

+ ekviterní regulace

+ kontrolujeme teplotu po celé škole

+ okna těsní

+ po celé škole označené osvětlení

- nevíme jakou má škola spotřebu v jednotlivé dny (víkendy a prázdniny)

- chybí izolační desky za topením


Dsc00831